Γραμματεία

  • Γραμματεία του Τμήματος Φυσικής: 1ος όροφος του κτιρίου Γραμματειών της Σ.Θ.Ε. (εμπρός από το κτίριο του Τμήματος Βιολογίας).
  • Ώρες υποδοχής φοιτητών: καθημερινά (Δευτέρα ως Παρασκευή) από τις 10:30 π.μ. – 12:00 μ.
  • e-mail: info@physics.auth.gr, Τηλέφωνο: 2310998140, 2310-998150, Fax: 2310998122

 

Έκδοση Ιδρυματικού Λογαριασμού

Ο Ιδρυματικός Λογαριασμός (university ID) είναι απαραίτητος για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται στην πανεπιστημιακή κοινότητα του ΑΠΘ. Αποτελείται από το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password), τα οποία είναι κοινά για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που απαιτούν ταυτοποίηση μέσω του ιδρυματικού λογαριασμού. Με την εγγραφή των μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, λαμβάνουν τα στοιχεία του ιδρυματικού τους λογαριασμού μέσω του ΚΗΔ του ΑΠΘ (www.it.auth.gr).

 

Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας

Οι φοιτητές/τριες μπορούν να υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση για απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους.

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα έχει ισχύ για όσα έτη διαρκεί η φοιτητική ιδιότητα, ενώ καλύπτει πολλαπλές χρήσεις, επιπλέον του Φοιτητικού Εισιτηρίου (Πάσο). Οι νέες ταυτότητες αναγράφουν την ακριβή περίοδο ισχύος του δικαιώματος του Φοιτητικού Εισιτηρίου. Στην περίπτωση που ο/η φοιτητής/τρια δεν δικαιούται Φοιτητικό Εισιτήριο, η κάρτα επέχει θέση απλής ταυτότητας.

Οι ταυτότητες παραδίδονται στο σημείο παραλαβής που θα επιλέξει ο/η κάθε φοιτητής/τρια κατά την υποβολή της αίτησης. Η ακαδημαϊκή ταυτότητα θα παραμένει στο σημείο παράδοσης για δύο μήνες από την ημέρα της εκτύπωσής της και τη σχετική ειδοποίηση προς τον/την φοιτητή/τρια.

Αιτήσεις: https://submit-academicid.minedu.gov.gr/

Άλλες υπηρεσίες

Άλλες ψηφιακές υπηρεσίες (https://it.auth.gr/)

Στις ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους οι φοιτητές/τριες του ΠΜΣ επίσης συμπεριλαμβάνονται: 1) Ασύρματη δικτυακή σύνδεση – eduroam, 2) Πρόσβαση εικονικού δικτύου (VPN), 3) Απομακρυσμένη πρόσβαση, 4) Προσωπικός αποθηκευτικός χώρος (cloud), 5) Δημιουργία ιστοσελίδων, 6) Κοινόχρηστο λογισμικό, 7) Ηλεκτρονική εγγραφή σε εργαστηριακά μαθήματα μέσω της ιστοσελίδας του Τμήματος και του ιδρυματικού λογαριασμού.